6 Mart 2013 Çarşamba

Sağlık dağıtmıyorlar, sağlık bozuyorlar...

Ben hastanelerden doktorlardan defalarca darbe almış bir kişiyim…
1996 yılında beyin kanaması geçirdiğimi anlayamayan bir acil servis doktoru sayesinde engelliyim. 1996 yılında bir acil servisten başka hastanenin acil servisine ambulansla sevk edilmediğim için engelliyim. 2004 yılında aynı Mr filmime dört ayrı karar veren dört beyin cerrahı ile karşı karşıya geldiğim için ben engelliyim. Yeterli derecede fizik tedavi egzersiz tedavi alamadığım için ben engelliyim. 2009 yılında bir acil servis doktorunun bana bilgi vermeden kullanmamı istediği ilaç yüzünden mide kanaması geçirmiş Ülser hastalığı sahibi olmuş acılar ağrılar çeken bir engelliyim. Eve çağırdığım ambulansın doktorunun “senin bir şeyin yok” diyerek bakımımı düzgün yapmaması sonucunda Samatya hastanesine gitmiş ve acil servisinde Mide kanaması geçirdiğini öğrenen bir engelliyim.

Acaba ben mi şansızım, yoksa onlarda vicdan yok mu? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder