5 Mart 2013 Salı

Hala reklam derdindeler...

Devletin televizyon ve radyo kanalı olan TRT kanalların veya dijital platformlarının sürekli reklam vermelerine takılmış durumdayım, onları “ayıplar” durumdayım.

Devletin kanalı olan TRT kanallarında bir yayın seyrederken veyahut parasını her ay düzenli vererek üye olduğum Digiturk özel platformu kanallarında bir yayın esnasında reklam vermeleri beni çileden çıkartıyor.

Bir devlet kuruluşusun harcamalarını devlet veriyor, diğerinin parasını üyeleri veriyor. Her ikisi de reklamları uzun tutmakta haksız. On beş yirmi dakikada bir, iki dakika reklam verirsin anlarım, ama sen kalkıp on dakikada bir on dakika boyunca reklam verirsen seyredeni çileden çıkartırsın. Her seyreden çileden çıkıyor değil, ama bilinçli takipçi hakkını savunan bir kişi olarak ben, bu konuda duyarsız kalamıyorum.

Sırf bu yüzden televizyonda bir şey seyretmek gelmiyor, bu televizyonlar güzel yayınlar yapıp kaliteli ses ve görüntü yayını yapıyorlar, ama yok bu reklam işi olmuyor.  Beni ve benim gibileri çileden çıkartıp televizyon seyretmekten soğutuyorlar.

Sen bir devlet kuruluşusun; işin vatandaşını kaliteli televizyon radyo yayınları sunup bilgilendirmek bilinçlendirmek eğlendirip oyalamak. Eve aldığım televizyondan, ödediğim elektrik faturasına kadar birçok kalemden TRT payı kesiliyor. Sen bir özel platformusun; üyelerine kaliteli televizyon radyo yayını yapıp üyelerini bilinçlendirmek bilgilendirmek eğlendirmek, ama her iki kuruluşunda derdi var para, “daha çok para nasıl kazanabilirim” derdindeler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder