6 Mayıs 2021 Perşembe

YouTube'de yorum sildim...

 



Dün gece Engin Korkmaz adlı bir arkadaş YouTube'de bulunan 'Surp Pırgiç Ermeni Hastanesi...' adlı videoma aşağıdaki yorumu yaptı. 

"
Böyle bi video yapana mı mal diyim, hiç bir açıklama olmadan -25 IQ ile bk atma amacıyla yapılmış videoya “çok geçmiş olsun” diye yorum atana mı davar diyim... Her ülkede gerizekalı vardır ama bizde niye bu kadar çok? 
"

Ben de bu arkadaşa bir kaç dakika sonra "sırf kendi YouTube hesabına ve videolarına tıklanma olsun diye olumsuz yorumlar yapıyorsun, eziksin" cevabını yazdıktan sonra hem onun yorumunu hem de kendi yorumumu sildim. 

Sildim, çünkü bana ve diğer yorum yapanlara bir hakareti söz konusu. Yorumundaki içerik konusunda haklı, çünkü o videomda bir yazı bir açıklama olmaması bir hata, ama onun bu şekilde hakaret etmesi yorumunu silmeme neden oldu. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder