18 Şubat 2013 Pazartesi

Kamu binaları

Bir bankanın yasal olmadığı halde almış olduğu ücret için şikayet dilekçesi vermek üzere gittiğim kaymakamlık binasının girişinde yaşadığım zorluktan bahsetmek istiyorum.

Tahmin ettiğiniz üzere içeri giremedim, bina girişine rampa koymak akıllarına gelmediği için içeri giremedim ve dilekçemi gerekli makama kendim sunamadım. Engellemeye rağmen dilekçemi kaymakamlıkta gerekli makama ulaştırdım tabi ki, ama benim isteğim her işimi kendim halledebilmek. Sabah saatlerinde bankaya gidip müşteri temsilcisi ile görüşüp "yıllık kart aidat bedelinin  alınmasını istemiyorum ve geçtiğimiz ay almış olduğunuz yıllık kart aidat bedelinin iadesini istiyorum" dedim. Müşteri temsilcisi ise bir adet dilekçe hazırlayıp bana verdi ve “bu dilekçe ile son faturanızın fotokopisini kaymakamlığa sunmamı” istedi.

Bankası hakkında kart aidat bedelinin iadesini istediğim halde bana çok iyi hizmette bulunup gerekeni yapmam için beni yönlendirdi ve evrak teminini o sağladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder