4 Ağustos 2013 Pazar

08503332435 "donunuzu alacaktık"

Bugün öğle saatlerinde 08503332435 numaradan bir bayan beni aradı…

İsmini hatırlamadığım bir sigorta şirketinden aradığını söyleyerek “iki yıldır her ay 24 TL ödediğiniz sağlık sigortanızın süresi dolmuştur, sigortalı olmaya devam etmek için üyeliğinizi yenilemem gerek, onaylıyor musunuz?” Deyip kimlik numaramı ve doğum tarihimi söyledi, bende doğrudan “bakın hanımefendi ben böyle bir sigorta yaptırmış değilim ve sigorta uzatması yaptırmak istemiyorum” dedim, “efendim yaptırmazsanız 700-TL ceza ödersiniz” dedi, bende tekrardan “bakın hanımefendi ben böyle bir sigorta yaptırmış değilim ve sigorta uzatması yaptırmak istemiyorum” deyip telefonu kapattım.

Türkiye’de ne çok akıllı var, telefon numarasını arayıp karşısındaki kişinin durumunu bilmeden, atıp tutuyorlar. Ben yüzde seksen engeli olan bir kişiyim, özel sigorta şirketleri beni sigorta edemezler etmezler, hiçbir şirket beni sigorta etmeyi göze alamaz, beni arayıp sigorta etmek isteyen şirketler oldu, ama engelli olduğumu öğrenince telefonu suratıma kapattılar. Bu yüzden de çok rahatım bu aldatmacalı oyunlar karşısında.

İnternette ufak bir araştırma için telefon numarasını www.google.com’da araştırdım, bu numaradan onlarca yüzlerce kişi aranmış ve bana uydurulan hikayeyle aranmış birçok kişi gördüm.

Akıllılar benden onay alıp sigortalı yapıp aidat alacaklar, bilmiyorum bu adamlara kimlik numaramı ve doğum tarihimi kim verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder