8 Temmuz 2017 Cumartesi

TTNET, ülkemin internet servis sağlayıcısının müşteriyi önemsemesi...

Dün iki üç defa internet bağlantım kesildi geri geldi, kesildi geri geldi… Bu kesilip geri gelme en son saat 23:30 civarı oldu, bende sabahı beklemek yerine Türk Telekom'u 4441444’ü aradım ve arızayı ilettim. Durumu iyice anlattıktan sonra arıza kaydım not alındı ve ilgilenildikten sonra bağlantı kurmak için benden cep telefon numaram oraya not alındı.

Ben sınırsız internet bağlantısı kullanıyorum ve bunun karşılığı olarak aylık 77- TL ödüyorum… Ben Türk Telekom’dan on yılı aşkın zamandır hizmet alan bir kullanıcıyım. Bu sınırsız bağlantıyı ben bilgisayarımda cep telefonumda kullanıyorum, evde bulunanlar da wi-fi aracılığıyla kullanıyor. Hem ödediğim ücret bakımından hem de uzun süredir hizmet alan biri olduğumdan özel bir yerim olduğunu düşünmekteyim.

Sabah saat 08:50’de cep telefonun deli gibi çalmaya başladı, uykudan uyanıp üçüncü çalışında anca açabildim. Karşımda bir Telekom görevlisi, işinden bezmiş bir eleman olmalı ki doğrudan bana "internet bağlantınızdaki sorunu hallettik, şu anda bir sorun var mı?” dedi.

Hafta sonu Cumartesi sabahın 08:50’si, hayat senin için saat 07:00’de başlayabilir, ama ben bir engelliyim ve istediğim saatte uyansam da yataktan kalkmak için hayata başlamak için birilerine ihtiyacım var.

O, "internet bağlantınızdaki sorunu hallettik, şu anda bir sorun var mı?” diye sorunca, bende "şu an bilgisayarımı açmadım, daha yatıyorum, kalkmadım ve bakmadım” dedim, o da bana "biz sorunu hallettik" dedi ve telefonu suratıma kapattı. 

Ne “günaydın” var ne “-siz -biz” var, nede “iyi günler” filan var, adam resmen suratıma küfretti. Eğer ben aramış olsaydım “konuşmanız kayıt altında” uyarısı yapılırdı, ama onlar aradığında bu kayıdın alındığını sanmıyorum.

Arkadaşım hayatında sorunlar olabilir, sinirli, kızgın veya çok yorgun olabilirsin, ama sen devletin bir çalışanısın, bunu yapamazsın.

Ben hizmet alan bir müşteriyim, benimle böyle konuşamazsın… Ben parasını son kuruşuna kadar ödememi yapıp hizmetini alamayan bir müşteriyim, var olan bir arızanın çözümü için size baş vurdum, sen kalkıp benimle sokak ağzıyla bir serseri gibi konuşamazsın.

Ben Telekom’u aradığımda “konuşmamızın kayıt altına alındığı uyarısı yapılıyor, çünkü senin benimle konuştuğun gibi konuşmamam için.

“Türk Telekom, bana bir adet telefonu surata kapatma borcun var”…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder