18 Şubat 2013 Pazartesi

İnsan Vardır...

İnsan vardır; sevdiğini hiç belli etmez sevgisi içindedir.
İnsan vardır; sevdiğini “seni seviyorum” kelimesini hep haykırır.
İnsan vardır; sevdiğine sevgisini sarılarak, öperek belli eder. 
İnsan vardır; sevdiğini kıskanır, esen yelden, güneş ışığından
İnsan vardır; sevdiğinin gözlerine yüzüne bakamaz nazarı değer diye
İnsan vardır; sevdiğinin kulağına hep güzel sözler fısıldar
İnsan vardır; erkeğin gözüyle, kadının kulağıyla sevdiğine inanır
İnsan vardır; özlemeyi, özlenmeyi sever. Tıpkı benim gibi
Abdullah Ünal 2006 

Hiç kimsenin birbirine benzemesi beklenemez, zaten bu doğanın kanununa da aykırıdır. Bırakın; düşünceleri, fikirleri ile dilediği gibi yaşasın. Irkları dilleri dinleri özgürce yaşasınlar. 

4 yorum:

  1. Bugün hayatımı değiştiren bir BLANK ATM kartı nasıl bulunduğuna dair ifademi paylaşmak istiyorum. Sokaklarda yaşıyordum, işler benim için çok zordu, faturalarımı ödemek bile çok zordu, yaşadığım apartmandan park etmek zorundayım ve Vegas sokağında uyuyamaya başladım. Bir işi güvenli hale getirmek için elimden geleni yaptım ama hepsi boş verdiler. Bu yüzden, çevrimiçi işler için telefonumdan tarama yapmaya karar verdim, burada Hacker'lardaki tüm dünyada herhangi bir ATM Makinesi'ni kesmek için kullanılabilecek bir Boş ATM kartı ilan eden bir reklam aldım, bunun gerçek olamayacağını hiç düşünmemiştim. İnternet sahtekarlıkla alakalı, bu yüzden bana denemeye karar verdim ve hayatımı iyi düzenleyebilecekse beni nereye götüreceğine baktım. Bu bilgisayar korsanlarına başvurdum ve bana kartın alınması için gereken her şeyi söylediler. Ayrıca 48 saat içinde kartı teslim etmek için elimden geleni yapanlara bir tane kart çektirmek istiyorlarsa kabul ettim ve bir taneye karar verdim. Bu gerçek ve bana yardımcı olan bir aldatmaca değil. Kısa yazıyı kesmek için Blank ATM kartı için başvurduk ve bana 2 gün içinde teslim edildi ve söylendiğim gibi yaptım ve bugün hayatım sokak gezgininden iyi bir evde yaşamak için değişime sahip, ATM yok Bu BLANK ATM CARD, size gönderilmeden önce çeşitli araçlar ve yazılımlarla programlandığı için nüfuz edemeyen MAKİNELER. Hayatım gerçekten değişti ve bunu dünyaya paylaşmak istiyorum, bunun yasadışı olduğunu biliyorum, aynı zamanda akıllı bir yaşam biçimi de var çünkü hükümet bize yardımcı olamayacağından kendi kendime yardım etmeliyiz. Bu BLANK ATM CARD'ı da isterseniz Bay Wandy ile e-posta wandyhackersworld88@gmail.com aracılığıyla iletişim kurmanızı istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    YanıtlaSil
  3. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    YanıtlaSil
  4. My name is Mohammed Ahsan I'm a financial Consultant of a reputable firm Operating out of

    the United Kingdom
    we provide Discrete Financial, Services for High Net Worth CEO's/Executives of Corporation

    & Senior Government Officials globally.
    What we do is Legal & within the ambit of the law but following the Leakage of the

    Infamous United Kingdom
    Papers & subsequent threat by the International Consortium of Investigative Journalists

    (ICIJ)
    International Criminal Court (ICC)
    Below is what my Sender can offer.
    1, MT103 gpi automatic
    2, MT103 wire transfer
    3, MT103 TT
    4, MT103/202 manual download
    5, SBLC lease and Purchase

    All bank instrument will be done via bank officer to bank officer, Receiver has to provide

    bank officer details
    on DOA all brokers are welcome and guarantee of there payment after successful deal
    kindly send me a message via email and WhatsApp.


    Email: mohammedahsan877@gmail.com

    WhatsApp- +19893413179

    YanıtlaSil